dadaskizi için rahat edecekse baktır canım uykusuzluktanda olabilir yani benim kızımda hep yaşadıgım için dönem dönem artk çok üzülmüyorum canım geçici oluyor mesela bazen uykusuz yorgun kalınca 1 hafta gözlerin altı morarır gibi oluyor genetikte biras heralde benimde hafiften babasınında öyle ama kansızlık olunca ilacını almadıgı zamanlardada hemen yine morarırdı geçerdi 13 yaşına geldi halen öyle bu döngüdeyiz canım doktor önemli bir şey yok iyi uyusun ilacını alsın düzenli kullansın yeter dedi