Pelinzade evet ama o kadar büyük bir kabarıklık yumurta sarısı kadardı bı tane daha kabardı ama çok değil yani ,şimdi benim için zor olan her kan testi alan doktor bana bu çocuğun acil alerji ve enfeksiyon hastalıklarına gitmesi lazım dedi , alerji doktoru da gastroenterolojiye yolladı allakk bulak olduk 3 aylık kizjm var kolik yola çıkılmaz bir yere gidemez olduk hastane uzak bize bide üstüne uyuz olma ihtimali var oğlumda o kadar yoruldum ki artık , ben bişey çıksın istemiyorum ama böyle başından atar gibi yaptı doktor ve bağırmamak için zor tuttum kendimi 🙄😓