zynpsk 8 aylık kızım var iki dozuda oldum.kızımın çoklu gıda alerjisi var bağışıklığı çok zayıftı ilk başlarda(anne sütüyle)6 ayın dolmasını bekledim delta bu kadar yaygın değildi kalabalığa hiç girmedim maskesiz dışarı çıkmadım.ilk dozu olduk emzirmeye hiç ara vermedim etkisi olmadı,ikinci dozu oldum ertesi günü,iştahsız halsiz baş eklem ağrılı sürekli uyku halli bir gün geçirdim kızımda etkilendi ama ateş olmadı ikimizdede akşama hepsi geçti parol içmek gerekirmiş ben içmedim.hamile veya emziren farketmez herkes aşısını olmalı hastalığın şakası yok çok tehlikeli aşı olmayıp yakalanan tanıdıklarım var bebekleri yoğun bakımda yattı ya da anneleri.çok zor rabbim herkese sağlık versin sizde beklemeyin hemen olun