zynpsk Ben biontech oldum çokta pişmanım. Aşı olduğu günün akşamı ve ertesi sabahı sütümü sağıp döktüğüm, 20 saat emzirmediğim halde sonrasında emzirdim bebeğim ateşlendi huysuzlandı. İlk defa denenen bir uygulamayı nasıl olurda bebeğimi riske atarak oldum. Rabbim korur inşallah ileride bebeğimde bir hasar kalmaz. Kendimi geçtim çünkü bana ne olsa da umrumda değil. Bu aşı işini çok abarttılar 4 aşıya kadar çıkardılar. Aşı olmayanlara kısıtlamalar, psikolojik baskı ve zorlamalar farklı oyunlar var bu işin içinde. Allahım yavrularımızı korusun 😞