Bende bekarken kullandım bir ayda 8 kilo gitmişti inanılmaz iştah kesiyor aşırı ağız kurulugu ile bol su içmek zorunda kalıyorsunuz, tek sorunum kabız olmuştum o kadar su içmeme ragmen. Şimdi bebegim 6 aylık oldu araştırma yapıyordum, size denk geldim kullanılır mı acaba emzirirken var mı kullanan kızlaaar?????