Zynpblg 2 yıl geçiyor ve ben hala fıçı gibiyim, spor diyet vs. işe yaramadı, geçen burda bir arkadaştan duymuştum Diox detoks çayını, nolur kullanan varsa olumlu olumsuz yorum yapar mı😘😘😘
derinsmoms Zynpblg onu kullandim bir sonuc alamadim suanda thiny premium diye 4 lu set aldim hem cayi hem kapsulu hem oil yagi hemde sikilastirici jel ini aldim 1 haftada 2 kg gitti hala deneme surecindeyim insallah sonuc alirim
HtcByz Zynpblg Merhabalar 1 buçuk ay olmuş kullandınız mı çayı işe yaradı mı bende sipariş vermeyi düşünüyorum da 🙋♀️
Zynpblg gurbet_gelini12 canım tartılmıyorum artık, en son 85 tim. Çalıştığım için yeşillik yiyerek ekmeksiz beslenerek falan diyet yaptım kalori hesabıyla. Karatay diyeti falanda işe yaramadı. Yürüyüş eliptik bisiklet falanda tırt. Kilo vericeğime sertleşiyorum genişliyorum resmen. Sütüm gelsin diye acayip yüklendiler doğuma 74 kiloyla girdim düşün, birde pandemi obezliği mahvetti beni.
Denizbendeniz Kesinlikle tavsiyemdir al kullan diyorum o kadar kimseye de deme bişey inanmayan ben şaşırdım 👍🏻👍🏻
Zynpblg Denizbendeniz hadi İnşAllah canım, verdim siparişi, birkaç yorum yazmışlar trendyolda o yüzden korktum teşekkür ederim.
gurbet_gelini12 Zynpblg Vallah ben diyetle leslie yle kilo verdım 82 kılodan 69 kılo oldum ama göbiş kaldı ee 4 cocuktan sonra erımesı zor tabı🙁🙁
Denizbendeniz Annelik30 Emzirirken kullanma bence canım Tam bilmiyorum ama internete yaz çayın adını müşteri hizmetlerini ara istersen Ağzını kurutuyor acayip susuyorsun ve iştah kapanıyor benim iş arkadaşım aşırı iştahlıydı hatta eşi zayıflasın diye ona spor aletleri alıyordu. Gövden kocaman kafan kalmış minicik espiriler yapıyormuş ama ne fayda diyetinPazartesi başlayıp Salı bitirenlerdendi Ben iştahlı bir insanım yememi içmemi kesemem diyor hep Onun gibisini görmedim gerçekten İki haftadır kullanıyor diyor ki ben sabah minicik ekmek arası yaptım onu bile canım istemiyor Kendine inanamıyor Ben DIYETİSYENE gittim 10 kg verdim ama kilomu sabit tutamıyorum fazla kaçırdığım zaman o çayı içiyorum İştahım kessin diye Başarılı ama kesiyor
Zynpblg gurbet_gelini12 4 çocuk mu🤗 MaşAllah Allah bağışlasın canım. Tek çocukla benim metabolizma durdu. Leslie de denedim bu arada, sen ne güzel zayıflamışsın, çok sevindim😘
gurbet_gelini12 Zynpblg Allah razı olsun canım bende doğadan kayısı çayı kullanıyorum cok ışe yarıyor tavsıye ederım😊😊
Annelik30 Denizbendeniz ne güzell ama emzirirken kullanmak olmaz öyleyse zaten sütüm az bu sefer yemezsem hiç gelmez :(
Zynpblg Denizbendeniz darısı başıma, diyet falan yapıyoruz da nefis sahibiyiz işte canım istemesin daha iyi. Kaç günde zayıfladı arkadaşın acaba😍
Denizbendeniz Zynpblg 15 gündür kullanıyor Gözle görülür beş Kilosu gitmiştir ama kilolu idi karnı ve yanları boş kaldı tartısı yok bende merak ediyorum
mom1236 Zynpblg 1 aylık kullanım canım 60 adet var küçük paketlerde. Valla tekrar almayı düşünüyorum. Ondan sonrada kullandım başka marka 3 kg verdim boşa gitti para.
dmr0101 mom1236 ben başlayalı 5 gün oldu bu çaya metebolizmama çok fayda etmedi sanki normal mi sizce ? Siz kaç kilo vermiştiniz