gul_clk ohlum ve kızım 3 hafta oldu geçirelim.oglumun agzinda bildiğiniz baloncuk şeklinde yaralar oluşmuştu. Acildeki doktor bitkisel bir agiz spreyi yazmisti günde 3 kez kullandım ve ertesi güne neredeyse bitmişti.ve ogune kadar su bile icemiyordu kuzum.isterseniz sabah bakar ismini yazarim size fiyatıda uygundu, şiddetle tavsiye ederim.