Bizde 2.el ayak agızda grip arkasından da öksüğe döndü kontrole gittiğimde sorun yoktu o akşam cigerlerine indiğini hissettim araya hafta sonu girdi ama aciline götürdüm doktorumla iletişimdeydim buhar başladık 2 hafta kullandık sürekli böyleyiz ya bende çok dikkat ediyorum ondan oluyor yani heralde anlamıyırum