Pembebeyzmavi esim gripti ogluma da gecti. Doktor bize de ilac vermedi sadece ates 38.5 olursa fitil verin dedi. Ama ates öksürük falan yoktu cok sükür sadece burnu genzi doluyordu. Hep serum fizyolojik sıkıp aspiratörle cektim baska yol yoktu cünkü. Bebeklerde zor geciyormus maalesef 3.5 hafta oldu daha yeni bitti 💆🏻♀️