ikizlerinannesi2985 Ayca009 3 saatte 1 besliyordum ve her seferinde kaka yaptıkları için de değiştiriyordum. Yani günde 8-9 defa
Uzaymekiii Ayca009 her çiş kaka sonrası değiştirmek gerek çünkü enfeksiyon kapma olasılıkları daha yüksek bağışıklıkları düşük olduğu için😌
SweetPaw Ayca009 her uyku sonrası değiştiriyordum ilk aylar oda günde 10seferi buluyordu sonra zaten altını açık bırakıp tuvalet iletişimi yapmaya başladım.
Ayca009 SweetPaw benimki az çiş yapmıştı emzirdim uyuttum 3 bucukta degistircem emzirmeden once cunku 2 parmak kadardı cisi