Bebegimm1 Ayca009 7 8 kez degistirirdim çişi altında fazla tutmazdım 1paket bez biterdi 1 hafta olmadan
Dlnmlk Ayca009 kaka yaptıkça değiştirdim ben,kızlarda özellikle daha hassas durum,idrar yolları iltihap kapmasın diye ben sık değiştirdim,günde 10 12 yi buluyodu,ama giderek azaldı tabi,şimdi 5 aylığız 5 kere falan ancak değiştiriyorum
Sedakcby Ayca009 yenidogan lar bi süre fazlaca kaka yapıyor zaten ben günde 10 beze kadar gördüm yani. Çişini de fazla tutmazdim zaten.
Dlnmlk Ayca009 çişte hemen değiştirmedim,ama zaten sürekli kaka yaptıkları İçin çok beklemiyo poposunda.en fazla 3 saatte bir değiştirmiş oluyodum.unuturum diye tedirgin oluyorsanız her seferinde pişik kremi sürün
Ayca009 Sedakcby benim ilk cocuk o yüzden öğrenmeye çalışıyorum internette çiş yapınca belli saatler icinde değiştirebilirsiniz bekleyip yazmışlar o yüzden sorup ogreneyim dedim olmadi alt değiştirme düzeni kurarım emzirdikten sonra değiştirme gibi
Sedakcby Ayca009 yok canım öyle her emzirmekten sonra bez dayanmaz 🥰 alt hafif dolunca kendini belli ediyor zaten. Her kakadan sonra mutlaka değişde. Çişi için de bezi hafif dolunca değiştir. Öyle alt açma düzeni falan olmuyor yani merak etme zamanla oturur anlarsın 🥰
ceyhunun_annesi Ayca009 günde 10 kere değiştirdiğimi biliyorum ki kaka çok yapiyodu 6 7 kere kaka yaptığını biliyorum cisi de biraz dolunca degistiriyodum
Twinsmomee Ben ilk zamanlar her beslenmeden sonra değiştirdim 2 saate bir kaka yapinca ayrı ikizlerim var 500 tane falan 1 numara kullandık 2-3 aydan sonra 3-4 saatte bir değiştirdim
Demetslt Ayca009 bezlerde bi çizgi var zaten şimdi once sarı dolunca maviye donuyor ona gore değişim yaparsin
KutayinAnnesiii Ayca009 6 7 kere değişiyordum ben çiş yapmasına zaman kalmıyordu her defasında kaka yapıyordu çünkü. Gece uykusuna geçtiğinde de hiç değiştirmedim uykusu bölünmesin diye kaka da yapmazdı ve bezinfazla dolu olmuyordu