Ben eğitim araştırmada doğurdum. Doğumhaneye kimi istersin yanında dediler ben kimseyi istemedim doğar doğmazda kucağıma verdiler kucağımda fotoğraflarımızı çektiker vs her şey tamda istediğim gibiydi ikinciyi de aynı yerde doğurdum . Sancımı evde çekip gittim doğumda yine kucağımdaydı hemen minnoşum dokun dokun dediler😍 ama kendinize zindan etmeyin. Güzel hatırlayın ne güzel acı çekmemişsiniz evladınız küveze gitmemiş. Sezeryan olsaydınız da ilk göremeyecektiniz öyle düşünün