Ayazinannesiseyda sancı konusunda bir şey diyemem eminim zor olmalı, umarım kolay atlatırsınız bunun psikolojisini. Teselli olacaksa ben bebeğimi doğumumdan iki gün sonra görebildim, kuvözün ufacık camından elimi içeri sokup ufacık dokunabildim, kokusunu ise 26gün sonra aldım. O yüzden bebeğinize kavuştuğunuz anın güzelliğine odaklanın derim, çok ama çok şanslınız🤗🧿🧿