@Vivalaarya bize de kontrol de doktor deneyin demişti molfix ‘i kii ben Prima Premium Care kullanıyodum o zamanlar , eşim annem ve doktor dene bi dediler ama hiç istemedim gerçekten neyse aldık daha 2.ci de kıpkırmızı oldu kızımın popişi ve ilerliyodu sanki anında kestim zeytinyağladım popişini hep . Koca paket kaldı öyle kenarda ve ağzımı da bi güzel açtım keskin bi şekilde konuştum hepsinle. Prima Pure ve Soft kullanıyoruz taa 1,5 aylıktan bu yana başka da takmam sleepy yi yeni doğduğunda kullandık o da 3-4 tane kadar her yerinden sızdırma yaptı ki hareketli değildi kızım. Zaten yeni doğmuş nasıl hareketli olcak. Ve ağa tarafı dar o bezin. Asla eve sokmadım bunları. O yüzden Prima Pure ve Soft 10 numara🤌🏻 5 yıldız⭐️ İçi pamuktan yapılmış saf su doğal pamuk ve ağa tarafı geniş popişine yapışıp tahriş yada pişik yapmıyo kesinlikle uzun süredir kullanıyorum kesintisiz 💁🏻♀️