egelsenkonuss Vivalaarya evet canı acimasim diye krem sürüyordum iki kere oldu bir daha kullanmadım hatta pure protection mu neydi benimkine iyilik yaramıyor 😀
gocebebirbayan Vivalaarya canım bebekten bebeğe değişiyor , yani ciltten cilde. Kızım 7.5 aylık doğduğundan beri molfix kullanıyor. Hiç böyle bir problem yaşamadık
Bireylulmeselesi02 Vivalaarya ben çok sıkı bağlarsam öyle iz yapıyor onun dışında pek iz yapmıyor canım🤗
VeravBella Vivalaarya Ben de hiç memnun kalamadım ya. Sleepy kullanıyordum molfix daha iyi olur diye düşünüp ondan aldım 2 paket. Gece 3-4 saatte bir altını değiştiririm kızımın. Molfixle ne zaman değiştirmek için açsam sırtına kadar ıslak buldum çocuğu. Sleepy’e döndüm geri 🤷🏼♀️
Ssssraa Kesinlikle Molfix 2 3 kere denememe rağmen asla bebeğime iyi gelmedi, her seferinde pişikle sonuçlandı.
ktnzehra49 Vivalaarya kızım kaka yaptığı zaman hani farketmesem ufak bi yapışma oluyo poposuna ama oda normal yani sızdırma vs bişey hiç yaşamadım
ktnzehra49 Vivalaarya yok hiç zarar vermedi bezden kaynaklı bi pişik tahriş hiç olmadı bazen dışarda değişme imkanım olmuyo ya o zaman pişik olur ya da bazı yiyecekleri verdiğimde dışkısını yaparken pişik olur onun dışında olmadı
Muhasebeciana Vivalaarya tamam iste ben sadece ornek verdim size iyi gelen bize gelmeyebilir bize iyi gelen size iyi gelmeyebilir her yönden onu kastettim ben
Cemre_61 Vivalaarya her bez her bebeğe yaramıyor maalesef bende sleepy ile başladım ama bize de o yaramadı molfix kullanıyorum ve çoook çok memnunum
simgesell Vivalaarya merhaba sleppy bio natural daha hassas içeriği. Ben ilk doğduğunda onu kullandım daha sonra sleppy ekstraya geçtim. Siz bio natural deneyebilirsin
Nrnfth Vivalaarya 21 aydir kullaniyoruz hic böyle bi slklntl yasamadik ustelik kizimin egzamalari vardi bi donem hassas bi cilde sahip yani ama bi problem olmadi
mka2020 Vivalaarya Bende bi dha prima aktıf bebeğe dönmüştm çok rahat ettm ne pişik ne sızdırma hiç bşey olmuyor . Kaç tane bez denedysem pişik yaptı 1 yaşından sonra önleme başladık bu bez ilede aşırı rahat ettık
Muhasebeciana Vivalaarya iste aynen oyle yani o keisnlikle her yonden bebegin cildiyle alakali bir durum. Bende yesil paket molfixten hic memnun degildim hem asiri sizma hemde dediginiz gibi yapisma yapiyordu kizim 2-3 aylikken ama beyaz paket molfix te cok rahat ettik