Seydag11 Benimde diyette olmama rağmen kan fazlalaşmıştı bazen kılcal,parça parça bazen kıp kirmızı bazen kahveye dönük,ilk başka gaita tahlili baktirmıştık çünkü bağırsakta mikrop kaynaklı da olabiliyormuş kan gelmesi ama bizim tahlil temiz çıkmıştı