Edalikuzusu doktorumuza sorduk çikolata yemeye başlıycak dediğim şey siz hiç mi emziğini bişeye bandırıp vermiyosunuz ağzına veya etrafınızdaki insanlarda hiç mi görmediniz bende biliyorum zararlı oldugunu herşeyin azından tatsın bebek bilsin dedim sadece bukadar uzatılıcak bi durum değil bizler burda kavga etmek için yorumlaşmıyoruz fikir veriyoruz hergün bir miktar şeker muhakkak ver demedim arada onlada tatlandırabilirsin dedim bukadar yersiz olan bence sizin bukadar takıntılı olmanız ama tabiki her anne kendi bebeğinin doktoru oyüzden bişey diyemycem