AselSisiMom KaSeAy Memnunum canım bebek arabamızıda sunny baby almıştık 😊 sende içine sinen bebeğinin rahat edeceği modeli bulup alırsın inşallah. İyi günlerde kullansın şimdiden 🤗
GulUmut AselSisiMom AselSisiMom merhaba, bisey sorucam benim oglum da 5,5 aylik su an, destekli oturuyo, kendi basina oturamiyor simdilik, acaba kendi basina oturmadan sandalye alio oturta bilirmiyim? Siz oyle mi yaptiniz?
AselSisiMom Yoyoyo191218 çok güzel bir model beğeniyorum ama 700₺ benim bütçeme maalesef fazla geliyordu alamadım o yüzden. Güle güle kullansın sizin bebeğinizde 🤗🌸
GulUmut KaSeAy AselSisiMom merhaba, bisey sorucam benim oglum da 5,5 aylik su an, destekli oturuyo, kendi basina oturamiyor simdilik, acaba kendi basina oturmadan sandalye alio oturta bilirmiyim? Siz oyle mi yaptiniz?
Serene KaSeAy Gayet kaliteli ve rahat oturma yeri.ayrıca yüzeyi deri minderinin kolayca temizleniyor.Açıkçası almak istesek 700-800 de verirdik ama gerek duymadık.bir çok bebek mağazasında bir çok farklı markanınkini kıyaslama imkanı bulduk.Ve sunny baby’nin kalitesi hemen hemen aynı.ve diğerlerine göre daha hafif.
Melisam KaSeAy ben uygun olanlardan aldım 5 aylık basladık oturmaya bence dik oturmaya alısmalı ek gıda için dik oturması gerekıyor çok koymayın ama alıp 10 ar dkk oturturabilirsnz
[silindi] Melisam eger oturmak ıstıyorsa bebek 6. Ayı beklemeye zaten gerek yok benım bebegım 4 aylıkken oturmaya 4 bucuk aylıkkende tam dık oturmaya basladı zaten 5 bucuk aylıkken emeklıyordu bu bebegın ıstedıgıne baglı
KaSeAy Melisam Teşşekkr ederim sırt ayarlı istememin sebebi de bu daha oturamadıkları için dik almak istemiyorum. Aldıgm zaman içinde bolca vakit geçirir en azından emeklemeye başlamadan önceki dönem için
[silindi] KaSeAy jıe yada baby and plusın mama sandalyesı guzel gıbı duruyor ama bılemedım bızde chıcco polly 2 start var 950 lıraya almıstık ama acayıp memnunuz cogu zaman ustunde uyuyor ❤️
KaSeAy [silindi] Onu ben de cok begendim hatta sarı kulaklı olan cok tatlı ama pahalı geldi bana mama sandalyesi için. Güle güle kullansın bebeginiz😊
Mom06 KaSeAy a101e 25inde gelcek canım fisher price hem sırtı ayarlanılabliyo hem masa kademeli çok kaliteli duruyo ben internet sitesinden aldım 6 günde geldi şuan var sitede 30 lira indirim yapmışlar 😊
KaSeAy Mom06 Onu da görsüm fisher price in aslında istedigime cok uygun ama renk secenegi yok görsel olarak tercih etmedm onu da teşekkr ederim😊
[silindi] KaSeAy aynen cok guzel ve rahat bızdede sarısı var 🙆🏼♀️ Cok tesekkurler ❤️ Sızde gonlunuze gore bulursunuz ınsallah 🙏🏻
arzuuu Bende joie kullaniyorum cok memnunum 3 kademeli minderi falan leke tutmuyor yani butcenize uyuyorsa kesinlikle alın derim KaSeAy
biryavuzkusu KaSeAy benim bebeğimde aynı sizinki gibiydi pusette durmuyordu mutfakta yanımda olsada mama sandalyesi alayım dedim baby plus yummy aldım hem sallanıyorda ama ondada oturmak istemiyor 😂 en son yere yorgan serip üstüne yatırıyorum mutfaktada öyle duruyor yani şuanlık mama sandalyesini sevmedi umarım ilerde sever 😂 şuan 5 buçuk aylık 1 ay önce almıştım
KaSeAy arzuuu joie alabilirm aslnda cok da begendm sunny baby ve joie yi yerinde görüp karar vericem sanırım. Hemen hemen aynıysa sunny alırım ama fark varsa joie❤️ teşekkrler😊
Cancancan KaSeAy a101 de fisher price geliyor bu hafta özellikler joie mimzy lx le aynı. Fiyat da sanırım 300 tl ben joie kullanıyorum biraz hantal ve ağır
KaSeAy Cancancan Evet agır oldugunu duymustm internetten sipariş vericktm ama enn iyisi gidip görmek sanırm. A101 dekini görsel olarak begenmedm rengi deseni fln