Urazkom canm eczanede çalışıyorum çok iyi bi marka kullanıyorsunuz çok satıyoruz o derece ama tadı inanılmaz iğrenç bildiğin sıvı yağ içmiş gibi oluyorsun firması bize tadım yaptırmıştı elma lidan hiç beğenmedim nasil içiyor bebekler bunu diye düşündüm ama etkisi iyi kendi bebeğime de kullanicam büyüyünce sakin bırakmayın tuttu furitti aromali olanı var isterseniz onu deneyin onu çok satiyoruz