Seden ipekbocegimmm öndeki bebek saclarinizin oralar acilacak muhtemelen benim de oyle oldu ama geciyo ilk 1 sene boyle gidecek malesef. Ama badem yagi sürün cok iyi geliyor sonra da bebek saclari cikiyor tekrar
mom726272 ipekbocegimmm maalesef öyle benim de başladı 3 buçuk ayda. Dün gidip omuzlarımda kestirdim. Yerde upuzun saç görmekten bıktım bari kısa dökülsün 😂