ipekbocegimmm teşekkür ederim canım 😘 uyuyor şükür ya bazen zor dalıyor ama güzel yine de uykularımız şükür🧿 zaten yüz üstü yatırıyorum rahat uyuyor öyle, valla kullanmadığınız bi şampuana koyun dediler haftda 2 3 gün onla yıkayın dediler, rendelemeyin ama dediler kafamızda kalır dediğin gibi deneyemedim daha ama sarımsak işe yarar gibi geliyor 🤔