Leylaa_ Zuhallkahraman Aayy bende 😂 eşinde beşikte büyümüş ya acaba çocukla mi fotoğraf çekip paylaştılar dedim dikkatli bakım dolara sarılmış 😂😂
Aleynameva Zuhallkahraman Bir tek bende çıkmıyor o adam ama 🤣 Atılan ekran fotosundan görüyorum sadece 🤣
Biricik01 Aleynameva İple sariyorsaniz çok dikkat edin ,Allah korusun boğulma vakaları çok olmuştu bu besiklerde.
Aleynameva Biricik01 Evet kayınvalidem söyledi. Sürekli kontrol ediyorum.biraz omuz hizasinin aşağısında sardım. Geceleri de koymuyorum bu besige. Sadece gündüz için. Teşekkürler :)
Deletedmom5284 Anneannemdede var bu beşikten oraya gidince kullanırdık ama dönmeye başlayınca kaldırdık
Oykuaygun Zuhallkahraman haha bende yazacaktım onu şimdi eşim de bu beşikte yatmış deyince onun fotosunu attı sandım 😂😂😂