Merhaba 🌸
Malesef eşimin kolu kırıldığı için bir süre çalışamiyor. Bizde bu zamanı köyümüze giderecek değerlendirdik.
6 aylık bir kızım var.
Gündüz uykuları berbat.
En fazla yarım saat uyur, huzursuz olurdu. Sürekli sallanmak isterdi.
Bebeği sallamaktan iş güç yapamazdim.
Kayınvalidem gel besige saralım dedi.
Nedense hiç sıcak bakmadım durmaz dedim.
Kundakta kızımın duracağını sanmıyordum.
Daha sonrasında denemek istedim.
Kızımı besige koyup sarmamizla çocuğum en fazla 5 dakikada uykuya dalıyor. 2 saat uyuyor bir uyumaya v çok mutlu uyanıyor.
Peşime goturcem besigi o derece 🤪
Ne varsa eskilerde varmış.
Birde kızımın babasida bu besite büyümüş.
Kim görse kızımı beşikte
Aa bu besiklere mi yatırdin. Çocuklar bu da çok rahat ediyor diyorr.
Aşağıya tatlı bir fotoğraf bırakıyorum.
https://ibb.co/bmkX5Nj