Benim panik atağım vardı ve ilk doğumum olduğu için çok korkuyordum. Suyum geldi bebeğimin kilosu düşük olduğu için doktorum normal doğum istemedi. Suyum gelmeden önce bişeyler yediğim için spinal olmak zorunda kaldım. O süre yıllar gibi gelir sanıyordum. Doğumum normalden uzun sürdü 1 saatte falan çıktım ama zaman nasıl geçti anlamadım. Bildiğim sureleri okudum, dualar ettim, yanındakilerle konuştum. Sadece bebeğin çıkması için karnına bastıracağız hissedeceksin dediler 2-3 kez bastırdılar bir tek onları hissettim o da bir dakika kadar sürdü. Ara sıra bişeyler hissettim ama onlara hiç takılmadım, hep bebeğime kavuşacağımı düşündüm. Çok şükür rahat geçti doğumum ve tekrar doğum yaparsam yine spinal olurum. Korkularınızın sizi ele geçirmesine izin vermeyin olumlu düşünün güzel şeyler hayal edin. Süre çok kısa bebeğiniz ve kendiniz için dayanabilirsiniz. İnşallah doğumuz çok güzel geçer ve benim gibi yaa bu kadar stresi korkuyu bunun için mi yaşamışım dersiniz. Spinal sonrası ne bel ne baş ağrısı vs. yaşamdım şükür.