sariKizim_akKizim Kızlar öksürüğüm var bu yüzden spinal yapıcz dedi doktor. İlk kızımda spinalden anesteziye döndüm ameliyat esnasındaki o çekiştirmelerden çok rahatsız oldum uyuttulardı. Şimdi kara kara düşünüyorum ben napıcm diye lütfen bir şeyler söyleyin bana
snowflake sariKizim_akKizim spinal her vücutta farklı oluyor mesela ben amelyattan kalma çok bel agrısı cekiyorum benimle birlikte dogum yapan kuzenlerim de ise hic rahatsızlık yok inşallah güzel bir dogumun saglıklı bir bebegin olur ☺️
yaprak_34 sariKizim_akKizim Banada baş ağrısı bel ağrısı çok oluyor dediler .Hamdolsun hiçbiri olmadı sonrası rahattı …Ama o Doğum esnasındaki çekiştirmeler benide çok korkuttu 😭 acı yok fakat sanki derini yüzüyorlar yada biri karnına oturmuş zıplıyor böyle nefesim falan kesiliyor sandım .Allah yardımcınız olsun …
Deletedmom_26 sariKizim_akKizim Genel anestezi tercih edin korkuyorsanız bu sizin tercihiniz bı problem yoksa tabi epidural olmustum bende herşeyi hissetmiştim cekistirmeleri falan acı yok sadece bu arada his kaybı falanda yaşamamıştım bacaklarda
sariKizim_akKizim snowflake Herat12 ya peki çekiştirmelere nasıl dayanıyorsunuz ? Ben kafayı yicektim zannediyorum bi sağa bi sola dönderdiler anca değişik bir şeydi çok rahatsız edici
sariKizim_akKizim yaprak_34 tam da söylemek istediğimi anlatmışsınızzz toplamda kaç dakika sürdü hatırlıyor musunuz? Ben başında anesteziye döndüğüm için bilmiyorum
snowflake sariKizim_akKizim basınçla biraz nefesin kesiliyor benim çok nefesim kesilmişti sanki midem agzıma geldi kusacaktım ve bir anda tansiyonum düştü bebegin dogunca aglamadıgını sırtına pat pat vurup hocam hocam dediginş de duyunca sonradan aglamaya basladı yanıma getirdiler kokladıgımı hatırlıyorum sonrası yok bayılmışım
Herat12 sariKizim_akKizim valla ben hiç hissetmedim hayatımdaki en güzel andı doğuma eşim girdi elimi hiç bırakmadı belki de onunla sohbet ederken ondan güç aldım anestezi doktoruda hep başımdaydı sohbet ediyorduk doktorum ekip şahaneydi o yüzden çok başarılı geçmişti düşünmemeye çalışın bence
yaprak_34 sariKizim_akKizim inanın net hatırlamıyorum .Doğum raporunda yazıyordur ama .Şimdi kim bilir o rapor nerde😂yarım saatten az sürdüğünü düşünüyorum net olmamakla birlikte ..
yaprak_34 sariKizim_akKizim tabi şöyle bir durum da var.Bebek alındıktan sonra kist vardı onu da aldılar iki işlem olduğundan süre farkı olur mutlaka ..Ama korkmayın yaa sonrası denilenleri yaparsanız rahat..Oğlumda genel anestezi olmuştum neredeyse 40 gün yattım .O kadar ağrılarım olduki anlatamam..Bunda kuş gibi hafiftim .Çok çabuk toparladım ..
Deletedmom_26 sariKizim_akKizim anladım canım sağlıcakla al bebigini kucağına zaten toplam 15 dakika kesip dikmeleri sanırım bikac dakika o cekistirmelere dayanmalısin bebeğin için korkma bunu bilerek gir doğumuna🙏
sariKizim_akKizim snowflake üüffff zor yaa valla napıcksam ben 2 hafta kaldı😭peki kaç dakika sürmüştür hatırlıyor musunuz
sariKizim_akKizim Herat12 devlette olacağım eşimi almazlar ki içeri😢 maşallah sizinki gayet güzel olmuş inşallah bende rahat atlatırım
snowflake sariKizim_akKizim 2 de girdim bebegimin çıkması 10 dk sürmedi ama sanki yarım saatı gecti gibi ameliyat
Herat12 sariKizim_akKizim Hiç korkma duanı et bol bol ben belden yapılan iğneyi bile hissetmedim sonrası kötüydü benim için sonrasında çok ağrı kesici yaptırdım
sariKizim_akKizim snowflake yapıştırma yaparken hissediyoruz diyenler vardı sizde öyle bir şey oldu mu
snowflake sariKizim_akKizim Hayır canım sadece çekiştirmeyi hissediyorsun birde bastıma olayı varmış ben narkozluyken dedim bastırın sonrasında çok acıyormuş diye dedigim gibi her dogum bir degil dogum anında bol bol dua edin rahat olun inşallah güzel olur ama sakın korkmayın
sariKizim_akKizim snowflake inşallah canım benimm hayırlısıyla bi atlataydım başka bir şey istemiyorum
yaprak_34 sariKizim_akKizim İnşaAllah…Rahat olun doktor işlemi yaparken hiç orayı düşünmeyin ..herkes bu şekilde Doğum yapıyor ben neden yapmayım diye kendinizi motive edin.başka şeyler düşünün öyle olunca sürenin farkına bile varmazsınız..