Acl_16 ah canım anne 💕 sana yürekten sarılıyorum şu an. İnan bana hissettiklerini yaşadıklarını anlıyorum. Ben de yaşadım. Hepsi geçiyor, sen kendini suçlu hissetme sakın. Gözlerinin önünde açlıktan ağlayan bir bebek evlat yani ağlayan nasıl kayıtsız kalınır ki. İlla ki ne gelirse yapıyoruz mantıklı ya da değil. Doktoruna bir sor ama organik pekmez en azından sadece meyve şeker yok katkı yok bişey yok. Ya da sen elma armut gibi alerjik olmayan bir meyvenin hafif suyunu sıkıp içine atsan. Vallahi şu an çaresizliğini öyle hissediyorum ki içimde bir çözüm bulmak istiyorum sana. Ha bir de bazı bebekler soğuk içermiş mamayı. Sıcak suyla hazırladıktan sonra iyice soğut bakalım yani normal oda sıcaklığı gibi. Ilık olmadan ver bakalım içecek mi