Mommqueen Narin9 valla canım benim kızım 4 yaşında 1 yaştan beri kullanıyoruz kademeli olsrak boyu yükseliyor büyüuor en son oturak kısmı ayrılıp emniyet kemeryle yükseltci olarak kulkanabiliyorsunuz pek boynuda düşmüyor
Narin9 Mommqueen biz uzakta olduğumuz için 6 7 saatlik yol yapıyoruz 3 4 ayda bir o yüzden yatış şekli çok önemli benim için konforlu olması
bikerem Narin9 yatma pozisyonu oldukca rahat ben bi de icine ebebekten koltuk minderi aldim yatagi gibi rahat ediyor,donmesi bi arti olur muydu bilmiyorum. Biz de sık sık uzun yola gidiyoruz,11 aylik oglum gayet memnunum
Deterjanhanim Narin9 bizimki 17 aylık olduğu için dönmesine gerek duymuyor. Uyudu bı kere yatırdım koltuğu kafa falan düşmedi çok rahat ettik