Nzl_hilal Gündüz 2-3 saatte bir düzenli yeteri kadar emip besleniyorsa 1 aylıktan itibaren gece acıkınca kendi uyanana kadar uyandırmamak gerekiyor demişti emzirme danışmanı. Bende gece 1-2 de besliyorum 5 saat uyuyabiliyor buna alıştı daha 34 günlük.