Nzl_hilal Benim bebeğim 3 ay 17 günlük gece en son 12 gibi yiyor daha 6 ya kadar uyanmıyor bende yedirmek için uyandırmıyorum acaba yanlış mı ypıyorum. Birisi doktora sormuş gece beslemezsen kilo alamaz demiş . Sizce ?
MayneymisAltintop Nzl_hilal nerdeyse 4 aylık olmuşsunuz doktorumuz 2. Aydan sonra acıkınca uyanr sakın uyandırma gece uykusu en az beslenme kadar önemli demişti. Bence uymdırmayın sizde uykunun tadını çıkartın
[silindi] Nzl_hilal gece emzirmesinr alışırsa hep o şekilde devam eder birakin o acıkınca uyanir evet kilo aldırırmış ama uykuda kilo aldırır onuda oyle düşünün kilo alimi iyiyse birakin uyusun
Caglaa Nzl_hilal ben 2 aya girdgnden beri uyandrmiyorum. 7 saati geçerse sadece mama veriyorum tekrar uyuyor hemen. Şimdi de 4 ay 22 günlük aciktgnda kendi uyaniyor. 8-9 saati buluyo bazen uyuduğu
Aselinannesi35 Benim kızımda aynı şekilde 8de uyuyo 1de altına yapmış oluyo altını açıyorum emziriyorum bide 6da uyanıyo bazı doktorlar gece uyandırmayın diyo bazı doktorlarda 3 4 saatte bir besleyin diyolar bi kendi doktorunuza sorun bence 🤗
Duysel Merhabalar benim oğlum da 41 günlük emzirme sonrası uyuyor 3 saati geçiyor hatta uyumak için ağlıyor acaba bu kadar uyumak istemesi normal mi 😐
Eliztosum_ Duysel canim uyku düzenini olusturuyo genelde bebekler bırak kaldirma sonra düzen olusmadan ters teper hic uyumaz. Benim kizimda tam 40 gunluk kontrolünde 12de yatip sabah 6da uyandigini soylemistim doktora kilo alımı iyi uyandirma 4 aya kadar o düzenle gider dedi
Nzl_hilal MayneymisAltintop evet gece uykusu bebekler için dahada önemli bide sürekli gece kalkmaya alışıcak böyle alışmışken böylede gitmesini istiyorum
Snmy Caglaa maşallah bebeğinize ne kadar uzun uyku süresi baştan beri mi bu şekilde benim oğlum 1 aylık 3 saati nerdeyse hiç bulmuyor gece uykusu bile
Nzl_hilal Snmy benimkide o aylarda öyleydi canım otomatik kensini kalkardı 2 bucuk saatte bir falan yeni yeni düzene girdi 2 bucuk 3 aylıkta falan
Eliztosum_ Nzl_hilal 3 ay 28 günlüguz bizde uyku duzenini oluşturmuş bebişiniz zaten acıksa onu uyutmak ne mümkün dimi. Bizde o donemler 12de yatiyoduk ama gece uykusu icin geç bi saat diye suan 10a cektim ben onu sabah 6 gibi uyaniyo emiyo tekrar uyuyo. Doktorunuza sorun ama 4 aylik bebegi de uyandırmak olmaz diye düşünuyorum
Nzl_hilal Eliztosum_ benimkinin uyuma saati 12 değil ya. Mamasını en son verdiğim saat 12 oluyo normalde 7 8 gibi akşam uykusuna geçiyo 3 -3bucuk saat sonra gece uykusu bölğnmesiin diye o uyurken mamasını içiriyorum uyurken içiyo geri yatıyo zaten bizde gece eşimle 12 1 de falan uyuduğumuz için biz uyumadan öncede o saatlerde tekrar içiriyorum o uyurken geri yatıyo sonra yine:)
Erdemim Nzl_hilal sadece beslenme değil uyku ile de çocuk buyur. Büyüme hormonu uykuda salgilaniyor. Bence kaliteli uyku için uyandirmamak gerek zaten çocuk acıkınca duramaz