Yazannesi1 amerika obezite oranı olarak en yüksek orana sahip. İlaveten ülkemizde 6. Ayda ek gıdaya başlama bilinci daha yeni başladı hatta hala oturamadı. Bunun etkilerini görmek için önümüzde 30 yıl var ki bu bilinç oturursa o da. Bir çocuğumuz yağlı tuzlu yemeklerle, pirinç unuyla büyüdük bu halimiz, sağlık sorunlarımız ondan zaten ben de bunu söylüyorum :) avrupa ülkelerinde ek gıda sebze ağırlıklıdır 4. Ayda başlanır ama gerçekten başlanır. aylarca envai çeşit sebzeleri tek tek denetirler bizim ülkemizde 5. Ayda yetişkin yemeği yedirmeye çalışırlar.