Deletedmom5493 buradaki annelerin en büyük sorunu “ben verdim bir şey olmadı.” Beslenme ile ilgili yapılan yanlışlar zaten birkaç ayda, 1-2 yıl içinde kendini göstermez. Bunun acısı yetişkinlikte ortaya çıkar. Şeker, kolesterol, reflü bunlar artık herkeste olan hastalıklar. Ve bu hastalıkların sebebi infant çağında yapılan beslenme hataları. “Ben verdim hiçbir şey olmadı” (bebeği daha 10 aylık) bir şey söylerken azıcık düşünerek söylemekte fayda var.