Nartanem benim oğlum 1ay 26 günlük doğduğundan beri uyku düzeni neredeyse aynı gündüz uykusu neredeyse yok gibi. Aksam 8 'de uyuyor 12 de kalkıyor karnı doyunca geri uyuyor 4 te kalkıyor mızıldanmaya başlayınca hemen emziriuorum gazini bazen çıkarmadan koyuyorum yatağına 😊 sonra 7 gibi tekrar kalkıyor yine uyutuyorum 9 a kadar sonra tüm gün ayakta 😂 ben genelde ağlamadan emziriuorum yada mama veriyorum. Ağlayınca uykusu açılıyor.