seydaac Bizim doktorumuz birinci ay kontrolünde kilo alımı iyi olduğu için artık sen uyandırma ne zaman uyanırsa o zaman emzir, hatta hiç uyanmazsa emzirme sabaha kadar dedi. İlk zamanlar kızım gecede 3 kez kalktı, sonra 2 oldu ve 3-4 gündür sabaha karşı 1 kez emiyor bu arada 2 ay 10 günlüğüz