Ss07
Benimde bir ayda falan anca kapandı. Kesi yerinden süt akıyordu emzirmeye tam anlamıyla dönünce, süt meme ucuna ilerleyince kesiden değil meme ucundan akmaya başladı. O zaman da kesi kapandı.
Ben kesiden dolayı baya zorlanmıştım emzirirken ama yinede sürekli emziriyordum. Ayakta dolaşarak falan emzirirseniz bebek tam tutup yavaş süt akışına alışınca emse sürekli, o zaman süt de artar.
Ben bir kaç hafta tek meme emzirmiştim haliyle diğerinde fazla süt olmuştu. Kızım onu istemiyordu, ameliyatlı olanı kontrol edebildiği için onu daha çok emiyordu.