Woody
NunuDudu
DenizSerap
KoalasMom
Gin
Hepinize cevaplar için ayrı ayrı teşekkür ederim. Ayrıca hepinize geçmiş olsun hanımlar. 🙏
Doktoruyla görüşemedim daha. Yalnız bu virüs ise nereden alabilmiş olabilir diye düşünüyorum, bulamıyorum. Hep evdeydik çünkü hiçbir yere çıkmadık. Aklıma gelen tek şey, üst komşum geldi kızıyla ve onunla oyun oynadı. O günün akşamı akşam yemeğini yedikten 2-3 saat sonra hatta uyuyordu o sırada; önce öksürmeye başladı sonra bi anda ağız dolusu kustu. İlk kusmadan 10-15 dakika sonra yine kustu. Bizde direkt gittik doktora. Sıra beklerken yine kustu ama bu sefer daha azdı tabii, midesi tamamen boşaldı dedik hatta.
Bu olaydan sonra bi daha kusma olmadı. Dün kaka yaptı, kabız gibiydi. Ateşi hiç yükselmedi çok şükür. İştahsızlık yok ama ben midesini yormamak adına o kadar hafif şeylerle besliyorum ki. Yemiyosa zorlamıyorum, sürekli sıvı veriyorum. Bugün yaptığı kaka ishal ve mukuslu. Bir arkadaşımız yazmış, peşine grip olduk diye. Kızımda hırıltılı nefes alıyordu sabah mesela.
Sanırım en iyisi doktora gitmek olacak.🥺