Hanımlar günaydın.
Dün akşam yemeğinde kızım kuzu etli bir yemek yemişti. Yemeği yedikten yaklaşık 3 saat sonra inanılmaz yoğun bir şekilde kustu yediğini. Biz tabii telaş… İlk önce fazla geldiği için kustuğunu düşündük ama 10-15 dakika kadar sonra tekrar kusunca ve yine yediği çıkınca gıda zehirlenmesinden şüphelenip direkt acile gittik. En korktuğum şeydir etten zehirlenmek… Orada sıra beklerken bir kez daha kustu ama bu sefer yemeği değil, su da kusmuştu ve miktarı azdı. Tamamen rahatladığını düşündük bizde çünkü midesi tamamen boşaldı.
40-45 dakika bekledik özel hastanede acil çocuk doktoruna muayene olabilmek için. Çok fazla hasta çocuk var, aman diyim koruyun yavrularınızı… Her neyse, doktorun yanına girdik belki doğru bir muayene belki yanlış… Üstümden anladı zaten kızımın kustuğunu. Rutin bir kontrol yaptı. Sonrasında ilaç yazıp gönderdi. Tüm telaşım bu muymuş diye düşündürdü bana.
Yazdığı ilaçlar şöyle,
Motilium
Bricanyl
Reflor
Kızım 26 aylık. Kendi doktorumuza gidemedik, iletişim de kuramadık dün akşamdan beri. Şimdi bu ilaçları kullansam mı ne yapsam bilemedim ben. Kusma tamamen durdu. Ayrıca sizce bu düşündüğüm gibi gıda zehirlenmesi olabilir mi? Bi ara elleri buz gibi oldu sonra sıcacık oldu, inanılmaz halsizdi. Etten değil ama sütten zehirlenmiştim. Sanki belirtiler benziyor gibi geldi bana. Henüz kaka yapmadı, ishal mi bilmiyorum.