Eleftra_ o daha güzel olur tabi bilmiyorum ki ölçü kapları var eğer sahipseniz onda ölçün. Bu çok kıymetli bir sos 😅 bu tariften 6 tane yarım kiloluk kavanoz çıkıyor. Ve kışa gelmeden bitiyor. Ben bu sene yapmadım fırsatım olmadı. Ama her sene yaparım biraz da acılı yaparım çok güzel olur. Sade makarnanın üzerine falan da çok yakışıyor. Kahvaltıya koymaya kıyamam mesela eğer yaparsanız beni anlayacaksınız 😎