1ana1bebe Mom72626 eşimde bende kapmi çok severiz yaşi büyükmüş bence rahat edersiniz enerjisinide atar, kıyafeti falan bol alın malum yağmur havaları, bizim oğlan daha küçük 6 aylık ama seneye bizde düşünüyoruz iyi eğlenceler 🌼