Forumda nihan kaya seven birine denk gelmek mii, hayaldi gerçek oldu😅 bütün kitaplarını okudum sayılır bir kaç tane kaldı.
Butun çocuklar iyidir aslinda üçleme, ilk kitap iyi aile yoktur ikinci kitap iyi toplum yoktur. Bence kesinlikle ilk ikisini de okuyun. Üçüncü kitabı daha da anlamlandirirsiniz o zaman 🥰
Hatta çocuk kitapları da var ‘prenses A’ çok güzel ve bütün kız çocuklarına okutulması gereken bir kitap