g-k-s0212 Sanırım duygusal kitaplar seviyorsunuz;
Bizim büyük çaresizliğimiz ( dizi tadında sakindir kitaptır)
Kuşlar yasına gider ( tertemiz Türkçe ile yaZılmış çok hoş bir kitaptır)
Şeker Portakalı çok güzel ama ben 3 sene önce falan okudum çok etkilendim bazen aklıma gelir hala ağlarım aşırı hüzünlü.
Farklılık olsun derseniz Yaşar Kemal Filler sultanı ve kırmızı sakallı topal karınca tavsiye ederim.
Bir de farklılık amaçlı Alper Canıgüz öneririm Oğullar ve Rencide ruhlar ya da Cehennem çiçeği çok zekice yazılmış iki kitaptır.