birprensannesi0208 çok çok geçmiş olsun canım. Aslında şeker genetik bir rahatsızlık değil biliyor musun? Genetik gibi duruyor olmasının sebebi beslenme alışkanlıkları aynı ailede benzer olması. Eşiniz kilolu mu? Ayrıca şeker kontrol altında tutulduğunda zor ya da tehlikeli bir hastalık değil. Hiç korkma, ablamın kızı 7 yaşında şeker hastası oldu. Şimdi 21 yaşında. Hiçbir rahatsızlığı yok. İlk günden beri insülin kullanıyor.