birprensannesi0208 kayinbabamda da seker var ve esimin tarafinda var bi kac kiside hatta kaynimdada yeni çıkmış.yani dikkat ederse ilerlemez.kayinbabamim cok ilerlediği icin qrtik vücuduna vuruyor, bi kac sene önce ayak parmağını kestiler,yine ihmal ettiği için bi bacağını dizden almak zorunda kaldılar.ama dediğim gibi kayinbabam mesela parmağında rahatsızlığı olmuştu memleketteydi, gel istanbulda görün diye ısrar etmemize rağmen hep safsakladi ve sonucunu kendi çekiyor.esiniz kendini cok ac bırakmasın yemesine dikkat etsi ve kontrollerini aksatmasin hicbirsey olmaz.kac kisiyi biliyorumki dikkat ederek atlattılar.kisi birazda kendi doktoru olacak.