Bende cezadan yana degilim tabiki ama gercektem cozum bulamiyorum acaba sizler naptiniz merak ettim. Yani herseyi anliyo isine geldiginde. Ama isine gelmwzse duymaz. Hep guluyo masallah mutlu bi cocuk. Sinirli degil. Her kizmamizda gulmesj normal gelmiyo bana. Kizariz aglar aonra birden gozunde yas kahkaha atmaya baslar