Merhaba hanimlar 2 yas bebeklerinize ceza veriyor musunuz?
Benim oglum asiri hareketli. Hic durmuyor. Yasitlarinin oldugu bi ortamda gozlemledigimde inanin oglum gibi davranan yok. Sokakta mesela kosup gidiyor. Pesinden gidince oyun zannediyor daha hizli kosuyor. Kizdigimiz seyleri az cok ogrenmis sanirim kahkaha atarak gozumuze bakarak yapiyor. Biz ona kizdigimizda hababam sinifindaki ufaklik vardi tek ayak ustunde duran hababama karsisinda guluyordu ayni oyle guliyor :) bu bizi cok geriyor. Cozum bulamiyorum. Bide isirmasi var parcaliyor. Var mi basina gelen