minnoscan yok zarar vermiyor ayağımda terlik oluyor sadece ,zaten o kadar bol dökmüyorum . Süngeri biraz ıslatıp sıkıyorum yani nemlendiriyorum .üzerinede azar azar porçöz döküp siliyorum. Sonrada durulayıp siliyorum. Kokusu biraz ağır oluyor. Dikkatli olun camı kapıyı açıp öyle yapın