nickimikili Ben zaten kendim öğretmenim formasyonum var ayrıca psikoloji uzmanlık alanım :) çok rahat yaparım yani donanımlı bir insanım sadece kendimi daha da geliştirmek istiyorum yoksa zorluğundan değil ama iş evet sıkıntı baktım atama bile çok yüksek puan o yüzden gerek yok