nickimikili Hayır linç değil burada herkese cevap hakkı doğuyor ve hoşunuza gitmeyen şeyler yazılıyorsa buna linç demeyin rica ediyorum.
Veli-öğrenci iletişimi sadece örneklerden bir tanesi tek tek yazmaya vaktim yok taktir edersiniz ki.
Üniversite bir kültürdür yazmışsınız, biz ne üniversiteliler gördük uzak olsun, kaldı ki biz sanayiden almayacağız bu diplomayı.
Ve yine size katılmıyorum bir insan yeterki bir alanda büyümek istesin bunun tek çaresi hoca değildir. Doğudaki çocuklar okul nedir öğretmen nedir bilmezken kendi kendilerine katarak hepsi meslek sahibi oluyor.
Benim sinirimi bozan bir tarafı yükseltirken bir tarafı yermeniz. Ama buna gerek yok ki, öyle de olabilir böylede olabilir neden bunu diyemiyorsunuz, neden bu kadar ön yargıcısınız?
Bizlerde çalışarak tecrübeyle, kitap okuyarak bilgi ile yükselebiliriz, bu yaptığınız bir insanı köreltmeye çalışmaktan başka bir şey değil.