Fatosef Merhaba 2 aylık bebeğim var ilk zamanlarda göğsüm sütten patliycak kadar dolu olurdu ama son 1 haftadır sütüm sanki azaldı oğlum 5 6 dakika emdikten sonra huzursuzluk yapıyor. Sık sık acıkıyor. Sütüm dolmadan tekrar emmek istiyor. Haliyle yetmiyor. Emdigi esnada da kusuyor. Stres olmaya başladım bu yüzden. Sütümü nasıl artırabilirim. Bilen varsa yardımcı olun lütfen 😔
Mjd1 Fatosef bol su , kayısı hoşaf, kuru incir ya da yas incir , kuruyemiş , bol sebze , dinlenmek , ben bunları yapıyorum
Mjd1 Fatosef birde doktor bana çiş ve kaka sayısı gün içerisinde 5 kez oluyorsa sütün yetiyordur dedi
Irmakprensesinannesi Fatosef sıvı gıdalar tüket çorba bol su emziren annelere özel çaylar var onlardan tüket ev yapımı meyve suları ve stres ten uzar dur moralini iyi tut senin stres in çocuğa yansir
Fatosef Mjd1 gün de 5 kere falan alt değişiyoruz ama kakası bazen günde 3 defa bazen 2 günde bir yapıyor
Fatosef Deletedmom5284 5 dakikadan sonra memeyle kavga etmeye başlıyor. Memeyi alıp geri çıkarıyor gazını alsam da aynı seyi yapıyor sütüme bakıyorum var ama az gibi.
ogretmenanne34 Fatosef Benim kızım da 3 aylık, aynısını yapıyor. Bir göğsümden 5-6 dakika diğerini de 5-6 dakika emiyor. Daha fazla istemiyor. Süt olsa dahi. Niye böyle yapıyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ Acaba ideali nedir kaç dakika emmeleri gerekiyor.
Mec Fatosef canım bebeklerde dönem dönem ataklar olur o zamanlarda meme emmek istemezler kısa emerler falan filan, sütüm yetmiyor diye düşünme kilo alımı iyi ve çişli bez sayısı da iyiyse endişe etme stres yapma
Fatosef ogretmenanne34 aslında emmek istiyor benim oğlum ama süt yeteri kadar gelmiyor sanırım o da huysuzlaniyor bi süre sonra. Çok hızlı emiyor süt azalınca sinirleniyor sanki.
Mom670 Fatosef benimki de tam anlattığın gibi iyice stres yaptım akşam üstü hele uyuyamıyor tam doymuyor
Fatosef Mec inşallah öyledir valla çok stres yaptım doymuyor diye üzülüyorum mama vermek te istemiyorum mecbur kalmadıkça inşallah geçici bir durumdur
tgba-22 Fatosef benmki de memede sinirleniyor o huysuzluktan bence sağıyorum sonra süt geliyor o emerken de süt geliyor ama cogunlukla hızlı hızlı 5 dakika emip bırakıyor ben de anlamıyorum o yüzden sık sık emziriyorum
Mec Fatosef geçici canım merak etme sık sık emzir sen valla ben o tarz durumlarda memeyi zorla veriyordum ağzına sakın pes etme kolay gelsin
Fatosef tgba-22 benimde emerken geliyor ama ilk emdiginde hızlı geldiği için o zaman rahat emiyor ama 5 dakika sonra süt zayıf gelince huysuzluk yapıyor. Ama bakıyorum karnı da şiş duruyor emdikten sonra yine de anlamıyorum doyuyor mu doymuyor mu
tgba-22 Fatosef yine aynı şeyi yaşadık kaç saattir emmiyor sinirleniyor gazdan mı redluden mi anlamadım
Fatosef tgba-22 reflu den sanırım çünkü oğlum emerken duraksiyor sonra bi anda ağız dolusu kusuyor galiba sizin de aynı
Fatosef Mom670 ben duşta sıcak suyla masaj yaptım göğüslere sonra baya geldi sütüm siz de bi öyle deneyin belki artar
Ruzgarbebekkk Aynı durum bende de var 2 aylık olacak 1 hafta sonra göğsüm ilk dolu olduğu zaman emiyor 5 dakka sonra sinirleniyo ağzına alıp alıp geri bırakıyor ağlayarak huzursuz memeden sonra bi rahatlama gelmiyo çocuğa o yüzden çok ağlsrsa eğer peşine mama veriyorum mamayı yiyince sakinleşiyo hemen uyku moduna giriyo doktor mamayı bırak dedi ama böyle de aç kalıyomuş gibi hissediyorum
Fatosef Ruzgarbebekkk ben mama vermek istemiyorum şimdilik kendi sütümü vereyim 6 aya kadar en azından diyorum.
Ruzgarbebekkk Mom670 Mom670 aylık alması gereken gramdan fazla almış kilo olarak bırak dedi ama mamayı vermeyince de doymuyo gibi