pogacayanakli_aylamm canım biz eski usül yaptık. Belki 2 kilo sarımsak temizledim. Soğan. Çocuğun yiyeceği kısmına soğan sarımsak bol koydum. Domates,biber,maydonoz,nane,haşlanmış nohut,maydonoz,ev yoğurdu,un kullandık.baharat az koyduk. Nohutları ıslattık bir gün önceden.malzemeleri un hariç tencerede kaynattık nohutu da ekleyip rondo yaptık.ılıyınca un ekledik. Yoğurduk serdik.