senceumrumdam1 yok kuzum hiç üzülme oluşan üç yaşında maşallah her şeyde mükemmel ve prematüre olmasına rağmen düşün yani Ben de senin gibi internetten bakınca çok üzülmüştüm ama doktora gittiğimde sormuştum hani kötü şeyler olacak mı diye kendisi bana sana söyledigim gibi eğer ilacı vermezsen düzensiz kullanırsam tedavilerini yapmazsam kontrole götürmezsem ondan sonra bu tür şeylerin olabileceğini söylemiştim ben her gün alarm kurar o şekilde ilacını verirdim ne zaman çağırsa o günü gününe götürürdüm ve maşallah değil mi 2:30 yaşında ilacı kesti dokuz ay takip etti ona göre tabii ki ilacı kesti hani değerleri düştü mü kaldı mı diyeArtık bundan sonra böyle bazen Altı ay bazen bir yıl demişti bizim